McDonald's відмовляється від пластикових приборів. Будуть ложки з берези

22.03.2024
653

Фото: McDonaldʼs

Мережа закладів швидкого харчування McDonald's в Україні почала втілювати кілька екологічних ініціатив. Зокрема, в березні компанія почала відмовлятися від пластикового столового начиння та поступово замінює його на вироби з деревини. Про це пише Liga.net з посиланням на пресслужбу компанії


Як екологічну сировину McDonald's обрав березу. Вона є міцним матеріалом, який не має вираженого смаку деревини, що дуже важливо для збереження оригінального смаку їжі. Втілення цієї ініціативи дасть змогу зменшити використання пластику на 40 тонн щороку, повідомили в компанії. 

Окрім цього, з березня McDonald's в Україні частково відмовляється від використання пластикових кришок для стаканів. Це дасть змогу зменшити використання пластику ще на 8,5 тонни на рік. 

Ініціативу вже успішно протестували у львівських ресторанах, тепер цей досвід поширюють в усіх українських McDonald's.

Усі напої в стаканах, які продаються для споживання всередині закладу ресторанів, окрім чаю та гарячих напоїв  у складі Хеппі Міл, подаються без кришок. Кур'єрські замовлення та на виніс, як і раніше, подаються в закритих стаканах. 

Читайте також: McDonald's в Україні збільшив виручку за підсумками 2023 р. майже вчетверо

Крім того, McDonald's відмовився від гумових рукавичок у виробничій зоні, які були запроваджені під час пандемії COVID-19. Завдяки цьому компанія може зменшити використання гуми в середньому на 70 тонн на рік. 

У ресторанах мережі у Вінниці пробують відмовитися і від паперових вкладок для таць. У масштабах мережі по всій країні це дасть змогу зберегти 100 тонн паперу на рік. 

Ініціативи McDonald's є частиною глобальних зобов’язань компанії щодо відповідального використання ресурсів і зменшення відходів. До кінця 2025 року McDonald's має зобов’язання повністю перейти на використання всіх пакувальних матеріалів з поновлюваної сертифікованої сировини, а також сировини, яку можна використовувати повторно. 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.