Кав’ярні, продуктові крамниці та салони краси: хто з підприємців частіше користується смартфоном замість POS-термінала

25.09.2024
801

Фото: ПриватБанк

З початку 2024 року вже понад 6 тис українських підприємців підключили прийом безготівкової оплати за допомогою смартфона та стали активними користувачами застосунку “Термінал” від ПриватБанку. Як говорить керівник напрямку торгового еквайрингу банку Сергій Макаренко, загалом за допомогою “Терміналу” щомісяця приймають оплату від покупців понад 26 тисяч торгівців. 


“Оплата покупок “Терміналом” стала звичною для українців, а популярність цього сервісу серед торгівців зумовлена тим, що ПриватБанк єдиний з українських банків зробив доступним прийом безготівкових оплат через iPhone та можливостями не зупиняти прийом оплат навіть під час довготривалих відключень електрики, - відзначає Сергій Макаренко. - Значною перевагою “Терміналу” є й вбудований сервіс фіскалізації чеків ПРРО “Каса” , до якого просто підключитися та користуватися без додаткової плати банку”.

Найчастіше мобільний еквайринг через застосунок “Термінал” на смартфоні, за даними статистики ПриватБанку, використовують кафе та кав'ярні, магазини побутових товарів, продуктові крамниці та салони краси. Цікаво, що підприємці - жінки в півтора рази активніше підключаються та користуються новітньою технологією, ніж чоловіки.  

З початку 2024 року за допомогою “Терміналу” українці вже оплатили майже 15 мільйонів покупок на суму понад 5,6 млрд грн. 

Нагадаємо, застосунок “Термінал” ПриватБанку дозволяє приймати безготівкові платежі за допомогою звичайного смартфону. Якщо у підприємця є iPhone чи Android смартфон з NFC, його за декілька хвилин можна перетворити на POS-термінал: завантажити застосунок Термінал, зареєструватися та приймати до оплати картки будь-яких банків.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.