«Аврора» планує збільшити мережу мультимаркетів до 2500 магазинів у 2026-му

07.08.2024
846

Фото: «Аврора»

За підсумками 2026 року мережа мультимаркетів «Аврора» планує збільшити кількість магазинів до 2500, наразі вона має понад 1500 торгових точок, про це повідомив співзасновник і СЕО мережі Тарас Панасенко в ефірі «Business Breakfast із Володимиром Федоріним» від Forbes Ukraine


«Аврора» є найбільшою українською торговельною мережею у форматі one dollar store. Виторг мережі у минулому році зріс на 93,5%, до 26,9 млрд грн.

У червні компанія відкрила 40 магазинів, у липні – 24, у серпні планує відкриття більше 30. «Плани у нас на цей рік – 400 магазинів, і ми його виконуємо. Якщо брати разом із румунськими, то ми перейшли цифру в 1500 магазинів», – сказав Панасенко.

У Румунії мережа налічує 25 магазинів, більше 1480 працюють в Україні. За словами Панасенка, мережа шукає себе і в інших форматах. Зокрема, нещодавно було відкрито магазин на вул. Жилянській у Києві на майже 700 кв. м.

«План в Україні – 2500 магазинів. Наприкінці наступного року вже ми маємо перейти 2000, а на 2026-й ми досягнемо цієї цілі», – заявив співзасновник мережі. Він зазначив, що компанія планує виходи на нові ринки і також прагне розвивати нові формати й диджитал-бізнес в Україні.

Читайте також: Мережа «Аврора» розглядає вихід у Молдову та Балканські країни

Перший маркет мережі відкрився у Полтаві в 2011 році. «Аврора» через повномасштабну російську агресію втратила понад 200 магазинів. Нові магазини мережі відкриваються у середньому кожні 14 годин, розповідають у пресслужбі мережі.

Запланований темп відкриття – не менше 500 магазинів щорічно. Фокус – на західні регіони та Київську область. 

У поточному році «Аврора» планувала відкрити понад 50 магазинів у країнах ЄС. «Однак наразі концентруємося на вивченні ринку Румунії», – розповідав у вересні 2023 року Forbes Ukraine заступник комерційного директора по роботі з ключовими партнерами «Аврори» Максим Безрук.

У січні–березні 2024-го виручка «Аврори» зросла на 55,2%, до 8 млрд грн, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Тоді виручка компанії становила 5,2 млрд грн. Прибуток компанії за перший квартал поточного року збільшився на 11,1%, до 1 млрд грн. У 2023 році він становив 907,5 млн грн.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.