Виторг Inditex після повернення в Україну склав 2 млрд грн. Які продажі у її конкурентів LPP і H&M

29.08.2024
790

Фото: ТРЦ “Республіка Парк”

Компанія LPP, яка активно відкриває нові магазини в Україні, збільшила виторг за перше півріччя 2024-го в 1,5 рази, свідчать дані в системі YouControl. Її міжнародні конкуренти Inditex і H&M набирають оберти після тривалого простою магазинів. Про це пише Forbes


За перше півріччя 2024 року компанія Inditex, власниця брендів Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho і Zara Home, отримала приблизно 2 млрд грн виторгу. Майже всю цю суму принесли три місяці роботи її магазинів в Україні, які відкриті з квітня 2024 року. У першому півріччі 2023-го Inditex отримав 10,2 млн грн виторгу, свідчать дані YouControl. Зі збитку майже у 125,8 млн грн у першому півріччі 2023-го ритейлер вийшов у прибуток у 107,6 млн грн в першому півріччі 2024-го.

Ритейл-група LPP у першому півріччі 2024 року отримала в Україні 4,6 млрд грн виторгу – це в 1,5 рази більше, ніж у першому півріччі 2023 року. Попри це її прибуток за перші пів року 2024-го зменшився у 4,4 рази до 48 млн грн, порівнюючи з аналогічним періодом минулого року.

Шведський бренд H&M за перше півріччя 2024 року реалізував продукції майже на 594,2 млн грн і отримав 152,1 млн грн прибутку. За аналогічний період минулого року виторгу немає, оскільки магазини були зачинені, а збиток оператора становив 22 млн грн.

Польська група LPP була однією з перших серед українських та іноземних ритейлерів, хто почав відновлювати роботу магазинів в Україні після повномасштабного вторгнення. Вона почала відкривати їх у березні 2022 року. За весь 2023 рік магазини LPP принесли майже 7,5 млрд грн виторгу, що вдвічі більше порівняно з 2022-м, і 465,3 млн грн прибутку проти 821 млн збитку у 2022-му.

Нині в Україні працює близько 200 магазинів її брендів Reserved, Cropp, House, Sinsay, Mohito.

Ритейлер H&M поновив діяльність в Україні у листопаді 2023-го. За результатами роботи у минулому році мережа збільшила виторг майже на 60% до 241,8 млн, порівнюючи з 2022-м. Але прибуток компанії за 2023 рік впав на 61% до 22 млн грн.

Сьогодні у мережі H&M – 10 магазинів у Харкові, Києві, Одесі, Львові

За 2023 рік Inditex в Україні отримав 14,3 млн грн виторгу – у 62 рази менше, порівнюючи з 2022-м. Збиток компанії за минулий рік скоротився на 60% до 404,9 млн грн, порівнюючи з 2022-м.

3 квітня цього року Inditex відкрив в Україні 19 магазинів семи брендів і відновив онлайн-операції. Загалом в Україні ритейлер відкрив 48 магазинів, йдеться у звіті за перший квартал 2024 фінансового року.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.