Витрати американців на Гелловін цього року знизяться до $11,6 млрд

04.10.2024
337

Фото: Haultail

Витрати американців на святкування Гелловіну, що відзначається 31 жовтня, цього року знизяться з торішнього історичного максимуму, свідчать результати щорічного опитування Національної федерації роздрібної торгівлі (NRF), пише Інтерфакс-Україна


Очікується, що цього року сумарний обсяг витрат становитиме $11,6 млрд порівняно з $12,2 млрд у 2023 році.

Взяти участь у святкуванні Гелловіну планують 72% опитаних порівняно з рекордними 73% роком раніше. Водночас споживачі кажуть, що в середньому планують витратити на свято $103,63, що нижче за торішню суму в $108,24, яка також була максимальною за час ведення розрахунків, ідеться в повідомленні NRF.

Значна частка витрат припаде на традиційні костюми, до того ж дорослі мають намір витратити на вбрання для себе більше, ніж на вбрання для дітей - $1,8 млрд проти $1,3 млрд (2023 року ці показники становили $2 млрд і $1,4 млрд відповідно). Ще приблизно $0,7 млрд американці готові викласти за костюми для домашніх улюбленців, сума тримається на цьому рівні вже четвертий рік поспіль.

Лідерство серед костюмів для дорослих, як і раніше, утримують відьми (5,8 млн осіб) і вампіри (3 млн), далі йдуть кішки (1,6 млн), Бетмен (1,5 млн) і пірати (1,4 млн).

Уподобання багатьох дітей, як і торік, схиляються на користь вбрання Спайдермена (2,6 млн осіб). Також популярні костюми привида (1,8 млн), принцеси (1,7 млн) і відьми (1,6 млн).

Домашнім тваринам з найбільшою ймовірністю доведеться приміряти костюми гарбуза (10%), хот-дога (6%), кажана (4%), привида або джмеля (по 3%).

Цукерки, які роздають дітям на Гелловін, цього року коштуватимуть американцям $3,5 млрд. Ще $3,8 млрд піде на прикрашання будинків до свята, а витрати на купівлю листівок оцінюються в $0,5 млрд.

В опитуванні, яке проводилося NRF із 3 до 8 вересня, взяли участь майже 8 тис. американців.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.