«Сільпо» придбав сервіс продажу та доставки овочів та фруктів OVO

08.02.2024
1493

Фото: «Сільпо»

Мережа супермаркетів «Сільпо», що входить до групи компаній Fozzy Group, придбала сервіс доставки овочів та фруктів OVO, який опинився на межі закриття. Про це повідомляє AIN з посиланням на Forbes. Хоча сума угоди не розголошується, Forbes пише, що може йтися про кілька сотень тисяч доларів. 


За оцінками гравців ринку, ідеться про собівартість, яка дорівнює обсягам інвестицій в сайт та брендинг, тобто – приблизно $500 000.

Стартап OVO, заснований у 2020 році, опинився на межі виживання після початку повномасштабної війни. Але все ж він мав певний потенціал, який «Сільпо» може використати для покращення свого асортименту та позиціонування в категорії свіжих продуктів. Експерти вважають, що це поглинання може стати ідеальним майданчиком для тестів та покращень в області доставки, особливо в категорії Fresh – свіжих овочів та фруктів.

Компанія також могла придбати стартап заради команди, яка заточена під доставку їжі й може швидко показувати результат.

Розмір команди «Сільпо» не розкриває, але як писав AIN.UA, станом на червень 2021 року у компанії працювало близько 50 людей.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.