Що замовляють користувачі Glovo в різних країнах світу

08.04.2024
1511

Фото: НВ

Компанія Glovo проаналізувала замовлення зроблені у застосунку у 25 країнах, де працює сервіс, та ділиться ключовими інсайтами про схоже і відмінне у споживчих звичках користувачів по всьому світу. Про рекордні замовлення, гастрономічні вподобання, улюблені категорії, а також що і коли замовляють та яким транспортом доставляють дізнавайтесь в інфографіці. 


Glovo, заснований у 2015 році в Іспанії багатокатегорійний сервіс доставки, наразі працює у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця платформою Glovo користуються понад 5 мільйонів активних користувачів, а замовлення доставляють понад 70 тисяч кур’єрів. Компанія співпрацює з більш ніж 150 тисячами партнерів — ресторанами, супермаркетами, непродовольчими магазинами та аптеками.

В Україні Glovo працює у 37 містах, розвиває власні даркстори та хмарні кухні, запускає нові формати доставки та, попри війну, продовжує інвестувати в Україну як в один з пріоритетних ринків і стратегічний хаб для регіонального розвитку.

Минулого року середня кількість замовлень на 1 користувача в Україні перевершила довоєнний рівень та середній показник серед усіх країн Glovo і становила 10,7. Ця цифра вже близька до показників Європейських країн — Іспанії, Португалії та Великої Британії, де користувач робить замовлення в застосунку в середньому кожні 3-4 тижні й частіше. 

Користувачі Glovo: хто залишає чайові кур’єрам?

Найзавантаженіший день у застосунку Glovo по всьому світу — це субота. В цей день користувачі роблять найбільшу кількість замовлень. А от праймтайм в Україні та світі відрізняється: в Україні найчастіше замовляють з 18-ї до 20-ї години, а у світі — з 20:00 до 21:00.

Оплачувати замовлення користувачі також обирають по-різному. Найбільша частка безготівкових оплат зафіксована в Іспанії і становить понад 90%. Трохи рідше обирають оплачувати карткою користувачі в Україні – близько 80% від усіх замовлень. В Тунісі карткою розраховуються найрідше — менше ніж 10% від всіх замовлень. 

Чайові кур’єрам найчастіше залишають користувачі в Чорногорії та Румунії. А найбільші середні чайові отримують кур’єри в Італії.

З 2015 року понад 646 тисяч кур’єрів по всьому світу виконали принаймні 1 замовлення через платформу Glovo. Найбільше серед них кур’єрів в Італії, де й був встановлений рекорд: один кур’єр доставив понад 55 тисяч замовлень. В Україні на сьогодні понад 70 тисяч осіб доставили щонайменше 1 замовлення, а кур’єр-рекордсмен доставив більш ніж 34 тисячі замовлень. 

Середня тривалість доставки будь-якого замовлення через Glovo у всіх 25 країнах, незалежно від вибору транспорту, становить 33 хвилини. Найбільша кількість піших кур’єрів доставляє в Україні, кур’єрів на велосипедах — в Італії, на мотоциклах — в Іспанії, а на авто — в Польщі. Найдовші відстані долають кур’єри, доставляючи замовлення в Гані, а найкоротший шлях проходять замовлення в Іспанії. 

Замовлення з ресторанів: звичайний бургер чи бургер з трюфелями?

Серед улюблених кухонь користувачів Glovo в Україні та світі зустрічаються американська, азійська, італійська та середземноморська або європейська кухні. В Україні ще полюбляють національну кухню, яка піднялась ще на одну сходинку в топі й опинилась на третьому місці. 

Серед улюблених страв українців та решти країн Glovo відмінностей більше, але бургер всюди обіймає перше місце в топі. При цьому в Україні користувачі полюбляють ще курячий рулет, борщ з м'ясом та курячу котлету. У світі серед страв, крім бургера, найбільшою популярними є піца “Маргарита”, курячі гомілки та нагетси.

З цікавих страв, які можна зустріти лише в певних країнах, популярністю серед користувачів застосунку користується смажена кукурудза в Італії, бургер з трюфелями в Іспанії та китайські смажені млинці в Португалії. 

Замовлення з супермаркетів: 1400 євро за доставку продуктів

В Україні замовлення із супермаркетів найчастіше роблять в неділю, в той час, як в інших країнах найпопулярніший день для замовлень продуктів — це субота. Популярні товари у віртуальних кошиках з супермаркету серед користувачів в Україні: овочі та фрукти, банани, картопля, цибуля, огірки та томати. У топ замовлень із супермаркетів у світі потрапили вода, банани, хлібобулочні вироби, молоко та яйця.

Найчастіше замовлення продуктів із супермаркетів роблять користувачі в Іспанії. В той час як в Україні кожен четвертий користувач замовляє із супермаркетів. 

1400 євро сягнув найбільший чек із супермаркетів у світі цього року, до якого увійшло 20 пляшок шампанського, які замовив користувач в африканській країні Кот-д'Івуар. 

Якщо ж говорити про даркстори Glovo Express, мережа яких налічує 90 локацій у світі та 12 в Україні, то популярними товарами цього року стали вода, банани, кока-кола та пиво. 

Замовлення непродовольчих товарів: швидка доставка мобільних телефонів

Одні з найпопулярніших категорій непродовольчих товарів, які стрімко розвиваються в Україні — це зоотовари та квіти. Найбільшої популярності категорія “Товари для домашніх улюбленців” набула в Румунії, Іспанії, Грузії та Україні. А Іспанія, Румунія та Італія — країни-лідери за замовленнями квітів. 

Найдорожчим замовленням 2024 року в Україні став букет з троянд та півоній на суму в 18,5 тисяч гривень. Найдорожче замовлення серед усіх замовлень, зроблених у 25 країнах,  зробив користувач застосунку в Марокко — це були два мобільних телефони сумою 165 тисяч гривень.

В топ товарів які найчастіше замовляють з аптек в Україні, потрапили вода “РеО”, спрей назальний “Евказолін Аква” та таблетки “Цитрамон-Дарниця”. У світі швидку доставку обирають найчастіше для таких фармацевтичних товарів, як тест на Covid-19, Німесил та Парацетамол. Найпопулярнішою категорія “Аптеки” є в Іспанії.

Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця в усьому світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних користувачів, замовлення доставляють понад 70 тис. кур’єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 150 тис. 

В Україні Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 37 містах.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.