Rozetka.pl за півроку роботи в Польщі вийшов на показник 10 000 замовлень на місяць. Ірина Чечоткіна розповіла, як працює компанія в Польщі

19.09.2023
1162

Найбільший гравець e-commers в Україні Rozetka з березня 2023 року працює в Польщі. Його співвласниця Ірина Чечоткіна розповіла Forbes про те, як йде бізнес на ринку сусідньої країни


Ключові факти

  • Портал Rozetka.pl за півроку роботи в Польщі вийшов на показник 10 000 замовлень на місяць, розповіла Forbes Ірина Чечоткіна. «Для старту це не мало», — зазначає вона. Кількість замовлень в Україні компанія не розкриває. Проте, у 2019 році Rozetka.ua обробляла щомісяця порядку 1,6 млн замовлень, підрахував керуючий партнер інвесткомпанії Capital Times Сергій Гончаревич.
  • За словами співвласниці Rozetka польський сайт задумували в першу чергу як сервіс для українців, що знайшли прихисток в Польщі, проте ним користуються і поляки.
  • Rozetka.pl розпочинав роботу, як інтернет-магазин техніки та одягу. Зараз в його асортименті тринадцять категорій. Це- товари для дому, одяг, взуття, продукти харчування, тощо. «Йде велика робота по наповненню складу, збільшенню асортименту, побудові відносин з постачальниками», – розповідає Ірина Чечоткіна.
  • Rozetka продає товари не тільки через власний інтернет-магазин, а й на найбільшому маркетплейсі країни Allegro. За словами Чечоткіною, її компанія вчиться у гіганта європейського ритейлу. «Allegro великі молодці, мені цікаво те, що і як вони роблять, як себе ведуть, це повчально», – каже співвласниця Rozetka.
  • Владислав Чечоткін раніше розповідав Forbes, що перша ціль компанії – вийти з польським проєктом в нуль. Щоб команда, яка працює над ним, змогла себе прогодувати.
  • Інтервʼю з Іриною Чечоткіною буде надруковано в наступному номері Forbes Ukraine.

Читайте також: Польський покупець відрізняється від українського поміркованістю. Владислав Чечоткін розповів про роботу Rozetka в Польщі

Rozetka почала виходити на ринок Польщі ще у вересні 2022 року, запустивши доставку до польських поштових відділень. Повноцінно інтернет-магазин компанії почав роботу в березні 2023 року. Точну суму інвестицій у новий проєкт співвласник Rozetka Владислав Чечоткін не розкривав, лише зазначав, що йдеться про мільйони доларів.

До повномасштабного вторгнення Rozetka в Україні мала мережу з 270 магазинів. У березні 2022-го місячний виторг Rozetka зменшився з 4 млрд грн до 23 млн грн. У серпні того ж року обіг почав повертатися до довоєнних обсягів, повідомляв Forbes Чечоткін. Станом на лютий 2023 року компанія масштабувалася до 297 торгових точок.

Ще один бізнес, який входить до холдингу Rozetka, – Prom.ua влітку 2023-го оголосив про плани запуску в Румунії або в Туреччині.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.