Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Номінант Retail Design Awards2021: COMFY-Точка у ТРЦ Smart Plaza Polytech у Києві
Retailers проводить конкурс найкращих рітейл-дизайнів Retail Design Awards 2021 2021 та публікує у рубриці "Магазин тижня" номінантів премії. У номінації "Omni Магазин/Точка видачі" бере участь новий формат від національного рітейлера COMFY-Точка
COMFY, омніканальний рітейлер побутової техніки та електроніки в Україні, у жовтні запустив у Києві магазин нового формату "COMFY-Точка".
Унікальність нового формату магазинів полягає в тому, що на невеликій площі "COMFY-точок" клієнтам доступні:
1. широкий асортимент товарів у зручних магазинах по дорозі на роботу чи додому,
2. можливість щодня забрати інтернет-замовлення або зробити покупку найбільш популярних товарів,
3. повноцінний сервіс великого магазину COMFY - від професійної консультації продавця до можливості протестувати товар і навіть оформити кредит.
Мінімальна загальна площа, а також унікальний баланс площ клієнтських (50 кв.м) та складських (до 150-200 кв.м) зон визначають максимальну ефективність кожного квадратного метра магазину нового формату.
У клієнтській зоні все направлено на благо ергономіки простору, його зрозумілості клієнту і, як наслідок, швидкості та зручності видачі/отримання замовлених товарів. При цьому не втрачені традиційні та завжди необхідні покупцям функції: від вітрини з найбільш актуальними товарами для імпульсної покупки до можливості оформлення кредиту. На вітрині у торговому залі представлені всі основні категорії товарів імпульсної покупки: електроніка та комп'ютерна периферія, дитячі іграшки, побутова хімія та товари для дому, товари регулярного споживання та витратні матеріали. Асортимент товарів на вітринах у різних «COMFY-точках» відрізнятиметься виходячи з попиту з боку локальних покупців.
Раціональність та логіка, закладені у проект складського простору, забезпечують швидкий пошук потрібного товару, що додатково скорочує час його видачі. В оформленні точки видачі використовуються утилітарні матеріали та елементи найпростіших форм: OSB-плити, контейнери та товарні стелажі, видимі клієнту. Все це формує атмосферу не традиційного магазину, а складу-магазину, позбавленого «мішури» звичайного рітейлу та спрямованого на максимальну простоту та швидкість обслуговування. А активний помаранчевий колір, що переважає в оформленні, ще сильніше на цю швидкість підкреслює.
На момент подання заявки у Києві працює вже чотири "COMFY-точки" нового формату. Розробкою дизайну займалася внутрішня команда COMFY.