Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Найбільш відвідувані інтернет-магазини квітня 2020 року
Кожен місяць Retailers складає рейтинг відвідуваності українських інтернет-магазинів і маркетплейсов. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку веб-сайтів - Similar Web, у безкоштовній версії.
У цей рейтинг магазинів потрапляють інтернет-магазини і маркетплейси змішанної моделі, зареєстровані в Україні, з щомісячною відвідуваністю не менш 300 000. Якщо ви власник такого магазину або знаєте про такий магазин і не бачите його в рейтингу, напишіть його назву і домен на електронну адресу редакції : info@retailers.ua
Відвідуваність (див. графік 1). Як і у березні, в квітні перше місце в рейтингу займає маркетплейс Rozetka (42,41 млн), друге - інтернет-магазин epicentrk.ua (7,76 млн), змістивши на третє мakeup (6,94 млн). З п'ятого місця на четверте піднявся інтернет-магазин Allo - 6,38 млн сеансів, посунувши інтернет-магазин apteka911 - 5,09 млн відвідувань у квітні.
Найбільше падіння показника відвідуваності в квітні: Bodo.ua - на 68,95%, Apteka911 - на 28,3% і Parfums - зниження на 18,16%.
Найбільше зростання трафіку в квітні: MD - Fashion (+41,96%), Stylus (+33,98%) і "Нова лінія" - зростання на 32,62%.
Час (див. графік 2). У квітні по відношенню до березня знизився верхній поріг перегляду інтернет сторінок онлайн-гравців - 10,21 проти 10,23 хвилин відповідно.
Кількість сторінок (см. графік 3). Верхній поріг кількості сторінок, що переглядаються, виріс. Першу п'ятірку очолив MD - Fashion (11,01). Далі йде Lamoda (10,47), яка піднялася з п'ятого місця. За нею йде Bonprix (10,23), який зайняв третє (у березні займав друге).
Графік 1
Графік 2
Графік 3
Автор: Людмила Будіна