Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Продажі Nestle у першому півріччі збільшилися на 1,5% за рахунок кави
Фото: Nestle
Компанія Nestle SA у першому півріччі збільшила продажі на 1,5% - до 41,755 мільярда швейцарських франків ($46,04 млрд). Швейцарська компанія відразу ж підвищила свої очікування на весь рік завдяки зростанню продажу кави, повідомляє Retail Detail.
У першому півріччі компанія побачила попит на три основні бренди кави: Nescafé, Nespresso і Starbucks. Продукти Starbucks збільшилися на 16,7%, а продажі досягли 1,4 млрд швейцарських франків ($1,54 млрд) у різних країнах. За словами генерального директора Марка Шнайдера, розширення партнерства зі Starbucks по доставці готової до вживання кави на полиці супермаркетів також відкриває нові можливості у швидко зростаючому сегменті. Він передбачає, що в найближчі роки середнє зростання складе однозначну цифру.
Онлайн-продажі збільшилися на 20% і досягли 14,6% від загальних продажів групи. Тут кава також була основним джерелом продажів. Великою популярністю серед споживачів користувалися кавомашини Nescafé, Nespresso і Starbucks.
Продажі вегетаріанської і рослинної їжі збільшилися на 13,6%, молочних продуктів - на 8,2%, вода повернулася до позитивного зростання (+ 3,6%). Як і конкурент Mondelez, Nestlé помітила, що споживачі стали більше перекушувати: різко зросли імпульсивні покупки солодких продуктів.
Однак компанія могла заробити більше, якби не негативний вплив обмінного курсу і того факту, що Nestle продала кілька великих бізнес-одиниць, наприклад: американський водний бізнес і м'ясний бренд Herta. Ці продажі мали негативний вплив на 3,1%. У майбутньому Nestle збирається придбати компанію Bountiful, яка повинна зробити Nestle світовим лідером У області виробництва вітамінів, мінералів і харчових добавок.