Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Pepsi продає Tropicana і інші бренди соків і сконцентрується на виробництві низькокалорійних напоїв і більш здорових снеків
Фото: CNN
PepsiCo продасть бренди Tropicana and Naked, які випускають соки, французької приватної інвестиційної фірмі PAI Partners, повідомляє CNBC. Компанія сконцентрується на виробництві низькокалорійних напоїв і більш здорових снеків.
Операція завершиться у кінці 2021 року або на початку 2022 року. Американський виробник напоїв розраховує отримати близько $3,3 млрд і залишити за собою 39% частку у новому спільному підприємстві. У французькій PAI з'явиться право купувати деяких виробників соку у Європі.
Ця угода відображає прагнення галузі зосередитися і впроваджувати інновації навколо дрібніших категорій і брендів, включаючи воду, енергетичні напої, кава і газовані безалкогольні напої, відзначають аналітики Euromonitor. У планах PepsiCo - розширити асортимент здорових закусок і напоїв без калорій. У жовтні минулого року основний конкурент PepsiCo - компанія Coca-Cola оголосила про закриття 200 брендів, це майже половина усього її портфеля.
Частково новини Tropicana і Naked відображають невизначену роль фруктового соку у повсякденному житті споживачів і постійну заклопотаність з приводу цукру, особливо у Північній Америці, де Tropicana є найбільшою компанією. У той час як у 2020 році ця категорія у США продемонструвала зростання продажів поза торговою мережею, коли споживачі стали шукати більше вітаміну С для підтримки імунітету, ця тенденція не зарекомендувала себе у довгостроковій перспективі. Виручка цього сектора у PepsiCo у 2020 році склала $3 млрд у порівнянні з загальним виторгом компанії у $70 млрд. А продаж соків у період з 2011-го по 2020 рік у компанії скоротилися на 36%.
- PepsiCo також зобов'язується знизити середній рівень цукру у напоях на 25% до 2025 року і на 50% до 2030 року. У свою чергу, Coca-Cola заявляє про плани знизити вміст цукру на 10% до 2025 року.