Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
InTime допоможуть: "Нова пошта", Delivery, SAT та Meest Express з 4 березня почнуть доставляти вантажі конкурента
Фото: intime
Сьогодні, 3 березня, компанія InTime на своєму сайті опублікувала новину, що з четверга (5 березня) за допомогою "Нової пошти", SAT, Delivery Meest Express буде здійснюватися доставка залишків вантажу відправникам і одержувачам. Як буде проходити цей процес, невідомо. На запит видання в InTime не відповіли.
У прес-службі Meest Express на прохання Retailers прокоментувати заяву InTime відповіли дослівно: "Компанія Meest НЕ має жодного стосунку до компанії Інтайм".
За телефоном гарячої лінії SAT кореспонденту Retailers розповіли, що компанія дійсно вирішила допомогти InTime з доставкою вантажу клієнтам, але роз'яснень від керівництва про те, як це буде відбуватися, ще не надходило.
Співвласник "Нової пошти" Владими Поперешнюк в гілці коментарів під своїм постом в Facebook відповів кореспонденту Retailers: "Поки не домовилися - це непроста ситуація, ми готові допомагати, але м'яч поки на їхньому боці. Будемо тримати всіх в курсі". У прес-службі компанії додали, що називати конкретні терміни доставки посилок InTime поки рано з огляду на те, що переговори з компанією тільки почалися і в першу чергу терміни залежатимуть від дій і швидкості прийняття рішення InTime.
Співвласник Delivery Group Андрій Івасів
Вчора, 2 березня, пройшла особиста зустріч логістичних операторів і співвласника InTime Сергія Грачова (він же - Генеральний директор компанії). Зокрема, був представник нашої компанії, "Нової пошти", SAT та Meest Express. Сьогодні ми також спілкувалися і в майбутньому плануємо вирішувати в режимі онлайн поточні питання, щоб спільно розробити рішення.
Сергій звернувся до конкурентів з проханням допомогти його компанії з прийомом, відвантаженням і доставкою вантажів, зокрема, виділити співробітників і машини там, де у InTime немає своїх ресурсів. Він не ділився подробицями про зупинку роботи компанії.
Підкреслю, що всі оператори відразу проговорили, що ніяких боргових зобов'язань InTime на себе брати не будуть. Тільки допомога з співробітниками і машинами. Для нас принципово вирішити проблеми клієнтів, осікльки ситуація побічно стосується і нас.
До чого ми прийшли:
- Ще немає чіткої виробленої процедури роботи з відвантаженням, прийомом і доставкою посилок. Але ми допомагаємо у вирішенні окремих питань. Наприклад, 3 березня співробітники Delivery і "Нової пошти" допомагають з прийомом і відвантаженням товару на транзитному складі в Києві (він перевантажений).
- Має бути проведена інвентаризація вантажу по всьому ланцюжку. Щоб її провести, 3 березня була створена спільна група IT-фахівців всіх операторів. Вони спільно організовують процес обробки даних, потім кожен фахівець передасть її в систему своєї компанії. Після чого буде розподіл вантажу по доставці по операторам.
- Старт інвентаризації - 4 березня. З цього ж дня розпочнеться доставка вантажу.
- Доставку вантажів з післяплатою ніхто з компаній здійснювати не буде. Якщо тільки відправник вирішить це питання з одержувачем і оплата пройде без участі логістичного оператора.
Нагадаємо, 28 лютого компанія InTime припинила видачу посилок, відділення були закриті. Співробітникам компанії керівництво нічого не пояснило. Деякі співробітники, з якими вдалося поговорити Retailers, самостійно складали список людей (чиї посилки були на відділенні) і продзвонювали їх, для того, щоб ті забрали вантаж. Деяким клієнтам вдавалося забрати свої посилки на транзитних складах.
Автор: Вероніка Гаврилюк